Ökad kundnöjdhet och sänkt kostnad

Vi vet att kunderna förväntar sig tillgänglighet och kunskap när de kontaktar sin kundservice. Det är ett förtroende att ha möjligheten att kommunicera med kunderna och via oss kan du med fördel säkra upp hela eller vissa delar av kundservicen.

star.png
Ökad kundnöjdhet
star.png
Minskade kostnader
star.png
Tillgänglighet dygnet runt
star.png
Mer tid till annat

Tillsvidare eller tillfälligt

Att lägga över kundservicen till Vallmo är enkelt. Och flexibelt! Vallmo anpassar sig efter vad ni behöver, utan krav eller krångliga avtal. När behöver ni hjälp?

En gång

Möten, konferens, team building eller annat som gör att ni behöver samla er kundservicepersonal behöver inte bli krångligt. Vi kan hjälpa till enstaka gånger och ni betalar bara för besvarade samtal.

Ibland

Overflow är en bra lösning för er som vill ha kundservicen själva men som vill göra en satsning på att sänka svarstiden och minska arbetsbelastningen. Ni styr själva när ni kopplar över samtalen till oss. För er som inte har personal dygnet runt kan vidarekoppling ske på enbart kvällar, nätter och helger för att hålla dygnet-runt-öppet för era kunder.

Hela tiden

Dygnet runt, alla dagar om året helt enkelt.

System vi är vana att arbeta med

zendesk1
wsp1
momentum1
Summera1
remotex1
mobigo1

Kontakta oss för att komma igång

Tack för ditt meddelande!