Genom nytecknat samarbete med Securifid kan Vallmo nu erbjuda identifiering i samtalen.
Kort beskrivet kan företag och dess personal identifiera sig mot slutkund och hyresgäster via tvåvägsidentifiering med hjälp av Securifid's tjänst.
- Att få möjligheten att bidra till ökad trygghet och säkerhet för fastighetsbranschen och dess hyresgäster är en viktig milstolpe för Säkra Samtal. Att dessutom få göra det tillsammans med Vallmo, som erbjuder kundservice i framkant, är extra roligt och vi ser fram emot hur vårt samarbete kan bidra till Vallmo och deras uppdragsgivare säger Lisa Hasselgren, VD och grundare av Securifid.
- Våra medarbetare har nu möjligheten att säkerställa
vem man pratar med och hyresgästen kan vara säker på att det faktiskt är personal från rätt bolag som ringer. Det finns många situationer där tjänsten underlättar och säkerställer arbetet för våra medarbetare säger Susanna Ehrström, VD på Vallmo.
- I dessa tider är det en tjänst som behövs allt mer då bedrägerier via telefonen ökat oroväckande. För oss är det fantastiskt att vi kan erbjuda våra uppdragsgivare denna produkt och att de i sin tur kan erbjuda sina hyresgäster den tryggheten. Bra för oss och bra för dem.
Enkelt, tryggt och långsiktigt. Precis som vi vill att Vallmos tjänster ska vara avslutar Susanna Ehrström.